Blogg

söndag 18 november 2012

Måste bara tipsa om en blogg som jag är helt såld på: http://kanal5.se/365days
Jag verkligen ÄLSKAR deras bilder!
Och jag blir så himla fotosugen när jag ser dom, blir iofs lika sugen på att stå framför kameran som bakom kameran när jag ser deras bilder.
Önskar att man va lika duktig, men en dag kanske de kommer.
Man kan ju alltid hoppas.

Hoppas ju dock på att jag kommer hinna få till lite bra bilder på mig själv innan jag blir sådär gammal och grå.
För er som har missat de så gillar jag att ha bilder på mig själv, kalla mig ego.
Men har man en as kass dag då man känner sig totalt super ful så brukar jag ta och sminka mig för att sen ta ego bilder.
Kanske är rätt så konstigt men de brukar hjälpa mig att få upp humöret, och då är de ju bara bra.
Sen kanske de inte är lika kul för folket som följer mig lite varstans på internet och så men gillar dom de inte så behöver dom ju inte följa mig å andra sidan.

Nu blev jag verkligen grymt sugen på att ta bilder!
Är dock lite för feg för att gå ut själv med stativet och försöka ta egobilder.
Haha känns mest som att de skulle se bra kul ut. xD
Och nu är de iofs ganska så svart ute så de funkar inte så bra för den delen heller.

Ge mig fint väder och nån som vill hjälpa mig att va ego tack. xD

Har fått upp en bild i mitt huvud som jag vill ta på den här bron.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar