Blogg

tisdag 20 november 2012

Idag har jag och Texas lite ensam tid då kära lille Diesel ville in till grannen.
Han blir så himla glad när han ser henne så de finns inte, han glömmer bort mig totalt när hon är i närheten. Han bryr sig inte ens om jag försvinner därifrån så länge hon är där.
Så i natt ska han till och med sova kvar hos henne.

Och så har jag och Texas haft lite tid till att träna lite och gosa en massa.
Älskar verkligen Rottweilers! Och jag är så himla glad över att Patrik peppade mig och verkligen trodde att jag skulle klara av en. Har ju alltid fått höra att jag aldrig skulle klara av en rottis, att dom är för skarpa och hårda i sättet. Men jag tycker inte att de stämmer alls. 
För mig så är dom som precis vilken hund som helst.
En hund är en hund.


1 kommentar:

  1. Vad härligt med ensam tid med lilla texas! och lite skönt att vara ensam kanske :)! och skönt att Disel kommer överens med henne och hennes hund så Disel kan vara där :)!

    SvaraRadera