Blogg

onsdag 31 oktober 2012

Idag är ingen vanlig dag för idag är de min födelsedag.
Hade ställt mig in på att jag skulle få va själv på min födelsedag, inte så många som kan komma och hälsa på tyvärr. Men sen fick Patrik ledigt och hans syster är på väg hit. :) Så jag blir inte själv. :D
Hade tänkt att jag skulle hinna baka nånting tills idag, men så har de inte blivit än iaf har kommit så mycke annat i vägen. 
 
Igår va vi in till stan och Marieberg en sväng så jag råkade köpa en födelsedags present till mig själv kan man nog säga. Köpte en Nikon D3100, den är helt annorlunda mot min D40x men Patriks snälla syster ska försöka lära mig den så jag hoppas att jag lär mig nånting så jag kan använda den lite bättre. :) 
 
Ne nu kanske man ska ta och städa lite och försöka göra sig iordning för att senare åka in och hämta Jessica vid tågstationen. :)

1 kommentar:

  1. Jag vill träffa dig snart igen :-) det är så mkt den här veckan. Men nästa borde gå:-)

    SvaraRadera