Blogg

onsdag 17 oktober 2012

Blaha, snart dags att dra in till stan och läkaren.
Ser inte alls fram emot de, ännu mindre att komma därifrån för att sen få vara själv. 
Eller ja själv är ja ju inte har mina hundar å katter hemma men ändå. 
Får se om de blir till att ta några prover idag då, sist sa hon nämligen att om jag fortfarande är såhär trött så ville hon ta blodprover på mig. 
Jag är ju fortfarande trött mest hela tiden så de känns som att dom kommer ta prover. 
Ser inte alls fram emot de då jag chansar på att dom kommer ta blod ifrån armvecket och de gillar jag verkligen inte.
Ett stick i fingret känns så mycke bättre. 
Blöhö jag vill inte alls dit. Ju mer jag tänker på de, ju mindre vill jag dit.

Och jag ser inte fram emot resan dit med mina däck, hej vattenplaning här kommer jag. 
Och den där snön som dom säger kan vara på väg får gärna ta å stanna upp nånstans tills jag har råd att få tag i några vinter däck.


2 kommentarer:

  1. Ja det är synd att det är så längt ifrån :/ vill mysa med Texas och amber!!! Och träffa er såklart :)!!

    SvaraRadera
  2. Jag har lov om 2 veckor då kanske jag jan komma ner till er :)!! Men pappa tror inte jag skulle hitta dit med bil, kanske går buss eller tåg:)??
    På bilderna ser han enorm ut jämfört med sist vi såg honom :) fina killen!!!

    SvaraRadera