Blogg

torsdag 31 mars 2011

31 mars 2011

Sitter å tittar runt lite efter gå upp i vikt tips. xD

Hittade lite här. :P

Sylvester Stallone som man annars förknippar med lite kroppsfett och en imponerande muskelmassa gick fort upp 20 kilo i fett inför sin roll i polisdramatCopland genom en diet på stora pannkakor! Pannkakor stekta i mycket smör serverade med sylt med mycket socker innehåller mycket kalorier och är lätta att äta, snabba att göra, och ingredienserna är billiga.

De lät som nått för mig, kanske man borde testa. xD
Haha ne men allvarligt jag vill gå upp lite i vikt, gillar inte alls å va så här smal.
Speciellt inte när folk glor på en när man går på stan, eller säger saker som "shit va smal hon är" och tror att man inte hör dom.
Jag vet att jag är smal, vill inte vara smal å tycker att folk kan hålla käften å sluta kommentera att jag är smal.

2 kommentarer:

  1. jadu, en pannkaksdiet låter som något för dig :). Låter inte så hälsosamt bara...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. pannkakor är gott :)

    SvaraRadera