Blogg

måndag 28 mars 2011

28 mars 2011

De har gått en hel månad sen Lars-Åke gick bort idag, tiden går verkligen extremt fort. :S
Usch jag lider verkligen med mamma nu, och jag kan nästan slå vad om att Lars-Åke inte skulle ha tyckt om hur dom behandlar mamma nu, men de skiter dom i.
Även fast dom brukar säga "Vi får ju tänka på hur han skulle ha velat att vi ska göra"
hmm och göra precis tvärtom sen då eller? För inte f*n tror jag att han skulle vilja att dom höll på som dom gör.
Ne usch blir bara arg/besviken på dom.




Och imorgon är min sista arbetsdag, ledig på onsdag och torsdag sen är man arbetslös på fredag.
Mindre skoj, ser inte fram emot å åka till arbetsförmedlingen alls.
Ne usch å blä på de nu ska jag gå å gosa med Milda (mammas voffe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar