Blogg

fredag 4 februari 2011

4 februari 2011

Mår inte helt hundra än. :/ 
Känns inge bra att vara borta från jobbet nu när man har provanställning, 
känns i och för sig aldrig bra att behöva vara borta från jobbet. 

Skulle ha åkt till min syster å hennes familj och sovit över tills imorgon om jag hade varit bättre, 
men så blev de inte tråkigt nog.
Så blir hemma själv då Johan är iväg med Audi på nått grejs i stockholm.
Eller ja helt själv blir jag ju inte, fick låna Kiwi av Ellen :) 
sen har jag ju alltid Pyret och Hasse oxå. 

5 kommentarer:

  1. Jag ska ge mig på ett nytt försök i morgon, lyckades få till det någorlunda snyggt men sen vet jag inte vad som hände. När jag loggade in en stund senare såg den ut som den gör nu och alla inställningar är samma, skitmysko :S

    SvaraRadera
  2. HAHA nu såg jag dessutom vart mitt "BAJSKORV" hamnat ;D

    SvaraRadera
  3. smått irriterande, jag har försökt klistra in det där överallt under "header" men det blir inget xD
    roligast är att när man klickar in på kommentarerna så ser den ut som den ska! jag ger upp!

    SvaraRadera
  4. Mr. Andersson tror jag den heter

    SvaraRadera