Blogg

torsdag 17 februari 2011

17 februari 2011

Jävla piss skit dag rent ut sagt!
Kom till jobbet, gick ner och kollade hur mycke vi hade att köra idag tillsammans men en som körde kväll igår och han som jag jobbar tillsammans med. 
Och de va inte så mycke, men han jag jobbar med bara ignorerade mig som vanligt så han som körde kväll igår sa " de här funkar inte ni måste ju prata med varann"
Äsch döper dom till 1 och 2, 1= han jag jobbar med
2= han som körde kväll.
1 svarade bara ja å vände sig om och gick iväg så 2 gick och hämtade tillbaka honom och försökte få oss och prata och då kom de fram att 1 tycker att jag inte gör ett skit. 
Men 2 sa att han hade jobbat med mig och att jag visst jobbar och att de gick jätte bra när vi jobbade.
Då vände 1 på klacken och gick.

Allt bara brast, jag jobbar visst! 
Jag brukar få springa mellan rullbandet och packningen för att han helt plötsligt får för sig och göra saker som man vanligtvis gör när man har gjort klart allt.
Jag fick iallafall byta station, skönt å få slippa honom faktiskt.
Han som fick jobba med honom istället kom efter ett tag å sa :
"working with 1 is like working alone"
Skönt inte bara jag som har fått för mig att de känns som man får göra allt själv där. 

Och imorgon blir de till att prata med VDn.
Blä, som de ser ut nu så vill jag inte vara kvar efter min provanställning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar