Blogg

onsdag 16 februari 2011

16 februari 2011

När jag åkte till jobbet så va jag glad å såg faktiskt fram emot dagen, 
men de ändrades fort. 
Han jag jobbar med ignorerade mig helt, värre än vanligt.
Han lyssnade inte alls. 
Eller jo lyssnade gjorde han men inte fan kunde han svara, han vände bara ryggen emot och låtsades som att jag inte fanns men gjorde ändå dom saker jag försökte prata med honom om. 

De blev inte bättre vid lunch heller.
Har pratat med "teamledaren" och sagt att jag inte orkar jobba med nån som bara ignorerar en och är irriterad hela tiden och frågat om jag kunde få byta med nån.
Han kom men ett förslag och jag pratade lite med personen han sa, men hon hade inte hört nått och senare hade hon frågat honom om han hade sagt att hon och jag skulle byta plats. 
Men ne då hade han helt plötsligt inte sagt de, utan sa att jag bara hittade på alltihop.
VARFÖR SKULLE JAG HITTA PÅ DE?! Gah!

Blä, man mår tyvärr inte så himla mycke bättre av att en idiot (ursäkta ordvalet men är skapligt irriterad) ignorerar en och en annan ljuger ihop massa saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar