Blogg

tisdag 3 mars 2015

De här med att blogga är nog inte min grej.
Aja de har hänt en hel del sen sist iallafall.
En kväll när jag satt och tittade på tv så ringde sambon och frågade om jag ville jobba, hans chef hade frågat honom om inte jag va sugen på att hoppa in när en tjej skulle ha semester.
Så redan dagen efter så åkte jag dit och började jobba, fick jobba 1 och halv vecka då och 2 veckor senare när den ordinarie tjejen hade semester.
Och de verkade som att jag gjorde ganska bra intryck för senare så fick jag förfrågan om jag ville ha en heltidstjänst där och de kan man ju inte tacka nej till. :P
Så nu har jag ÄNTLIGEN ett jobb igen. :)

Känns hur skönt som helst. :)
Så i år kommer jag ha råd att köpa en riktig födelsedags present till min älskade sambo. :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar