Blogg

söndag 15 februari 2015


Igår kom Sophie och hennes hund Ozzy hit så gick vi en liten promenad tillsammans och sen kunde inte jag låta bli utan frågade om jag fick ta lite bilder på honom oxå.
Så vi gick och lämnade in Texas och hämtade min kamera så jag kunde ta lite bilder.
Och en av dom bilderna är en av mina favorit bilder numer, kan inte sluta kolla på den. :P
Tycker faktiskt att jag lyckades riktigt bra den här gången, och sen är Ozzy så himla vacker så man smälter. Till och med mr P tyckte att han var fin. (Alla som känner mr P lite grann vet att den enda hundrasen han tycker är fin är Rottweiler. :P Så de va lite kul tycker jag som är små sugen på en till Collie.) (Collien ligger och "bråkar" med Bc och Sheltie i min lista över raser jag skulle kunna tänka mig. :P) 

Slänger in bilden jag skrev om oxå. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar