Blogg

torsdag 10 april 2014

Åh vad jag önskar att alla dom här som faktiskt säger att dom så gärna skulle vilja att jag tog kort på deras hundar faktiskt menade de och inte bara sa de, vet inte hur många jag bestämt med som sagt att dom vill att jag ska fota. Man bestämmer tid men de blir alltid avbokat så rinner de ut i sanden, skapligt tråkigt!
Jag vill ju öva, fota en massa olika voffar inte bara våra egna. (och ja de är hundar som jag tycker bäst om att fota just nu iaf.)Brukar stoppa folk jag möter när jag är ute med kameran och fråga om jag får ta kort på deras hundar, haha lider lite grann med dom. Men de verkar ju vara enda sättet nån faktiskt säger ja och de faktiskt blir av, sen blir de ju inte så himla roliga bilder eftersom att bakgrunden inte brukar vara så himla fin där man möter dom men men jag får ju ta kort iaf. xD 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar