Blogg

måndag 26 augusti 2013

Ursäkta för alla depp inlägg här men de är så jag är just nu.
(och väldigt ofta annars oxå om man läser här. xD)

De känns mest tungt just nu och Texas gör de inte lättare precis. :/
Här om dagen flög han på Diesel när vi va ute och gick igen.
Patrik hade Amber, jag hade Texas och Anna hade Diesel.
Texas gick jätte bra i kopplet så han hade slappt koppel och gick bredvid mig.
Helt plötsligt fick Diesel för sig att skälla å pang så flög Texas på honom för de. :/
Vilket resulterade i en ännu räddare Diesel som morrar så fort han hör att Texas rör sig. :(

Ibland känns de som att jag kanske borde ta och inse att de inte kommer att funka, men jag vill så gärna få de att funka. :/ Önskar att ja kunde trolla.

Man kan aldrig riktigt slappna av, inte ens hemma.
De känns i kroppen kan jag lova.

De ska va kul att ha hund! De ska inte kännas såhär!
De är när de känns så här som man längtar tillbaka till tiden då man hade Traysy eller Laffen, då när de va kul att ha hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar