Blogg

måndag 27 maj 2013

Är tydligen en känslokall människa, de har jag fått höra. 
Och folk kallar mig omogen, de roliga är att dom borde ta och granska sig själva innan dom klagar på andra.
Tog några bilder för ett tag sen, dom va godkända och allt va bra trodde ja. 
Tills för några dagar sen, då va ja tydligen känslokall för att jag hade dom kvar och bilderna råkade få kommentarer. Inga dumma kommentarer, dom va faktiskt enligt mig ganska fina men tydligen inte. Jag blev kallad känslokall och personer som kommenterade bilderna blev kallade för idioter. 
Och min fråga nu är, hur mycke jävla skit ska man behöva ta från sina så kallade vänner? 
Vet i sjutton om jag kan påpeka att vi är vänner, vänner kan för fan ta och prata med en själv och säga till en att man vill att bilderna ska tas bort istället för att gå runt till folk och säga att man är en känslokall idiot och allt fan man nu blivit kallad.

(Bilderna va för övrigt på en hund,som jag blev ombedd att ta kort på.
Jag tog kort, redigerade och dom va godkända och fick ligga ute. Men sen helt plötsligt utan minsta förvarning så får man skit för de. Varför inte bara be mig ta bort bilderna personligen om dom nu längre inte va godkända?)

*suck* på folk ibland.

Och de skulle väl inte förvåna mig om jag blir kallad en massa nya fina ord nu pga detta inlägg.
Isåfall säger jag som er, ta och väx upp!
Jag skriver vad jag vill, när jag vill och just nu behövde jag skriva av mig.
Och jag lovar er att de är nog bra mycke bättre att jag får skriva av mig lite av min ilska istället för att ni ska få de live. För fy satan i gatan vad arg jag va när jag fick alla fina sms/pm å allt va de nu va.
Enligt sambons bror så blev ja tydligen röd i ansiktet innan jag försvann iväg för att leta reda på personen som snackat så fint om mig, tyvärr eller kanske ska säga som tur är så va personen inte på plats utan de va bara hans bil som stod där.

well well, de här blev tydligen längre än vad jag hade trott. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar