Blogg

torsdag 20 december 2012

Jaha den här julen blev ju inte som planerat, hade tänkt att jag skulle köpa dom sista julklapparna nu när jag fick pengar.
Funkar inte speciellt bra längre då försäkringskassan dragit ner en aningens på mina pengar, trodde iaf att dom kunde va så vänliga så att dom kunde skickat ut papper om de så man iaf hade haft en chans å skrapa ihop pengar till sina räkningar men nej så snälla är dom tydligen inte.
Och när man ska försöka ringa till sin handläggare för att fråga varför dom dragit ner så är de ju självklart att han har semester, åter imorgon. Men kan nästan slå vad om att när jag ringer imorgon så kommer dom säga att han har semester å inte är tillbaka försen efter jul. skulle inte förvåna mig ett dugg.

Well, well så att den här dagen skulle bli bättre än gårdagen är ju bara att glömma, nu måste jag komma på ett sätt så att jag kan få ihop pengar till mina kära älskade räkningar. Vet i sjutton hur jag ska lyckas.
Wish me good luck. I need it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar