Blogg

fredag 28 december 2012

Har gått igenom massa gamla bilder och snubblade till över bilder på Texas som valp, herregud va liten han var.
Man har svårt att förstå att 40kg klumpen som ligger bredvid en i sängen har varit sådär liten, tiden går väldigt snabbt tydligen. :P
Är riktigt glad över att jag skaffade honom, han är garanterat ett av mina bästa köp även fast de kanske inte låter som de alla gånger han får för sig att hitta på hyss. :P

För några år sen trodde jag ALDRIG att jag skulle äga en alldeles egen rottweiler, folk hade intalat mig till att dom var för svåra, att jag inte skulle lyckas utan göra den till en aggressiv hund eftersom att jag inte skulle vara tillräckligt hård, men guess what?! Jag har världens snällaste, gladaste lilla klump, något klumpig dock liggandes här bredvid å de utan att ha varit sådär hård som folk sagt att man skulle behöva vara för att ha en rottis.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar