Blogg

tisdag 5 juli 2011

5 juli 2011

Milda <3

En bra sak har hänt iallafall, 
och de är att vi har fått veta vad Milda har för raser i sig. :)
Hon är blandras mellan Schäfer, Labrador, Collie och Breton. :)
ÄNTLIGEN!

Sen har de ju hänt mindre roliga saker oxå, 
mormor ligger på sjukhuset, hon hade fått en stroke. :( 
Som tur va så har hon inte fått några men av de sa dom, men imorgon ska dom röntga huvudet och ta mer prover iallafall. 

Och jag har insett att de är bäst å hålla käften å inte prata med nån, för hur ska man veta om personerna i fråga menar att man verkligen kan prata med dom? Har hänt mig 2 gånger nu att folk har sagt att man kan prata med dom om allt och att de bara är att ringa. Men om sanningen ska fram så menar dom de inte alls.
Så lika bra å inte prata för de gör så jävla ont när man får veta att dom inte menat de alls.


Och nej jag vill inte att ni ska tycka synd om mig! 
Jag skriver av mig för att JAG behöver de, ni behöver inte ens läsa!
Speciellt inte ni som tror att jag gör allt för att få uppmärksamhet, ni känner mig verkligen inte.

1 kommentar:

  1. synd att du inte bodde närmare mig så kunde du pyssla med mina pållar och tänka på nå annat..:)

    SvaraRadera