Blogg

söndag 3 juli 2011

3 juli 2011

Jag skriver för FAAN INTE här för att folk ska tycka synd om mig så håll käften!
Å du säger att de är bättre att man tar de direkt med personen istället, Jo de håller jag med om!
Men om personen i fråga vägrar att träffas för att prata om de så kan de bli jävligt svårt eller vad säger du?!
Sluta skriv som att allt är mitt fel, du har en del i de du med.
Du kunde för fan säga till MIG att du inte orkar lyssna på mig istället för å låtsas att du vill göra de, såna vänner behöver inte jag. Tror du jag hade blivit arg på dig om du sagt så? då har du fel!
De hade känts så jävla mycke bättre än nu när man får veta att du bara har gått runt och låtsas vara den här bra vännen som man har behövt.

Ne just nu är jag bara så jävla ARG/BESVIKEN på folk, hur fan ska man kunna lita på nån egentligen?!
Folk beter sig ju som skit runt om en mest hela tiden å spelar på som att allt är så jävla bra.


Nä finns bara en jag litar på just nu och honom kan jag inte ens prata med tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar