Blogg

torsdag 27 januari 2011

27 januari 2011

Mindre rolig dag idag om man frågar mig.
Man kan väl säga att de va droppen. :/

Vissa folk kan verkligen inte hantera stress, dom blir bara otrevliga å blä.
Och jag är äckligt känslig nu så tårarna började bara rinna, hann inte ens undan så att ingen såg. :/ 
Pratade iallafall med teamledaren om att den jag jobbar med blir otrevlig så fort han blir stressad. 
Hann knappt ens prata klart med honom innan han sprang iväg och hämtade VDn, och när han kom så hann jag väl knappt ens öppna käften innan dom försvann för å prata med han jag jobbar med. 
Mindre skoj, men nu vet han iaf om att jag tar illa upp när han gör så och han höll med om att han kunde vara taskig då, men att han inte menade de. Plus att han vill att jag ska säga åt honom å tagga ner nästa gång.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog dessvärre inte att säga till försen de har runnit över igen.

1 kommentar: