Blogg

söndag 31 oktober 2010

31 oktober 2010

Weehoo nu är man 25år då, inte för att jag märker nån skillnad men enligt dom flesta så har jag tydligen blivit gammal nu. :P

Loggade in och kollade min mail och fick se att jag inte hade fått jobbet på potatispackeriet, väldigt rolig 25års present tycker ja, eller ne de gör ja inte. xD
Så nu är de dags att börja söka ännu mer jobb, hoppas verkligen att jag hittar nått snart.
Mår verkligen piss på de andra jobbet, ja gillar de inte längre! 
Inte de minsta, folk har blivit så jävla skumma, men de kanske är för att man har träffat dom för mycke och verkligen insett vad de är för några?
Aja jag håller tummarna för att jag hittar nått annat innan de här tar slut.

3 kommentarer:

  1. GRATTIS på födelsedagen!!! Hoppas att kalaset gick bra igår.

    Trist att du inte fick jobbet (deras förlust). Men det dyker snart upp någe annat ska du se.

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Men det va ju bra, att de hör av sig om det dyker upp något. Håller tummarna för att de ska inse att de behöver en till hos dem :)

    Förutom lite värk i magen så är det väldigt bra med mig. Är äntligen förkylningsfri :)

    SvaraRadera
  3. haha det är som när jag blev vräkt från stallet på min 20 års dag :P

    SvaraRadera