Blogg

tisdag 21 oktober 2014

Åh vad jag önskar att jag var en av dom som kunde ha sin hund lös och gå skogspromenader.
Dock så funkar inget av dom speciellt bra.
Han kan dessvärre inte alls va lös, inkallningen funkar hyfsat med linan på men så fort den åker av så säger han hej då och drar iväg i all världens väg. Då spelar inte kanin dummiesen nån roll och inte de godiset han brukar tycka är super gott heller. :P

Och gå med honom kopplad i skogen nu är inte kul de heller då man åker kana ner efter alla svampar som kan hittas och jag vill inte att han ska äta mer svamp än han gjort nu.
Enligt veterinären så kan de ta upp till 6 månader innan de blir några symptom så de va bara att vänta och se sa dom.
Blö, håller verkligen tummarna för att han inte kommer får några symptom, jag vill ha kvar min hund.

Så nu blir de mest promenader på tråkiga vägar för att undvika all svamp.
(fattar inte hur man kan va så galen i svamp, är man inte beredd så flyger man verkligen efter honom till svamparna)


Lite lugnare att ta skogspromenader med den här damen som inte käkar svamp.
Finaste Amber

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar