Blogg

söndag 10 augusti 2014

Har blivit frågad om jag har lust att fota dom två valparna som inte kunde komma till valpträffen som jag va och fotade på, så förhoppningsvis får jag fota två bordercollie valpar/unghundar till. :)
Håller tummarna för att de blir av. :)


Annars har de inte hänt speciellt mycke, jobbar i stort sett varje dag nu och har lediga helger den här månaden och de känns guld kan jag lova!
Har blivit mer och mer sugen på att starta i iaf en freestyle tävling med Texas, mest för å se hur de går.
Är dock tveksam till om de ens skulle funka eller om han skulle springa fram till dom andra hundarna som finns utanför banan. Känns som att risken för just de är ganska stor.
Och jag vet bara om en bana som har inhägnad på, den verkar dom dock bara hålla en tävling på varje säsong om jag fattat rätt. Så nästa år hoppas jag på att jag kommer våga och kan starta med honom där. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar