Blogg

torsdag 12 juni 2014

Har en extremt snäll sambo som ställer upp och fotar när jag vill va sådär ego.
Och egobilder verkar de ju bli ganska ofta. :P
Skyller de på dom som mobbade mig i skolan, bara för att ha nått att skylla på. haha. xD
För i början vågade jag knappt ens ta några bilder på mig själv, ännu mindre att lägga ut dom så att andra kunde se. Men nån gång gjorde ja de iaf och sen tänkte ja att de vore skoj att få sin "revansch" mot mobbarna, nu har ja typ iofs fått den.
Men ja ego bilderna blir fortfarande av å vill man inte se så får man blunda helt enkelt. ;P







1 kommentar:

  1. Fina bilder på dig, din sambo är en duktig fotograf. Jag fixar knappt att någon tar bilder på mig då mitt självförtroende är kasst. Lite konstigt egentligen med tanke på alla människor man själv fotat genom åren.

    SvaraRadera