Blogg

lördag 17 september 2011

17 september 2011

Känns inge bra längre, jag tänker för mycke. :/
Tänker på mormor, tänk om inte jag hinner träffa henne nått mer? 
Jag vill åka och hälsa på, men jag har inte råd och vet inte om jag orkar åka själv. :/ 
Brukar alltid blir så deppig efter att jag har varit där, men förut har jag haft Johan som har funnits där å "plockat" upp en, men nu finns inte han längre å jag har blivit för feg för å testa på hur de skulle va att hälsa på henne utan honom så har undvikit de istället. 
Dumt av mig jag vet, men jag mår verkligen inte bra när jag har varit där, känslan är svår å beskriva. :( 
Jag älskar mormor och borde visa de egentligen men jag hatar att jag mår så dåligt när jag träffar henne. 
*suck* 

Allra helst skulle ja vilja plocka upp telefonen å ringa Johan för å prata för han vet hur jag är å de känns som han förstår, men till vilken nytta? 

3 kommentarer:

  1. Jag tror jag förstår hur du känner. Men hur tror du att du kommer må om du inte tar dig dit? Sämre kanske... Jag tycker att du och jag ska försöka mötas upp där och hälsa på henne tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Tycker du borde åka och träffa henne även om det känns jätte svårt just nu, annars kommer du säkerligen ha skuldkänslor för du valde och inte göra det när du hade chansen vännen. en mormor är alltid värt det där lilla extra. du borde passa på medans du kan. :)

    SvaraRadera
  3. Vilka kloka vänner du har Lollo. Förstår om det känns jobbigt, men risken är att du ångrar dig om du inte åker tror jag. Kram Carina

    SvaraRadera