Blogg

måndag 8 augusti 2011

8 augusti 2011

Är i Skruke och är hus och kattvakt. :) 
Gud vad jag har saknat de här stället och den här katten.
Verkar som att Diesel har saknat de han med, för nu äter han som han ska och han äter upp allting på en gång inte som "hemma" där han äter lite sen springer iväg å sen äter lite till. 
Och Hasse och Diesel springer runt som tokar och leker med varann, haha ser rätt kul ut när en stor katt springer och jagar en hund. xD
När dom inte leker så ligger dom och tvättar varandra, lite små gulligt faktiskt.
Men Diesel blev rädd och hoppade till första gången när Hasse tvättade honom på huvudet. xD

Aja, annars då? 
Letar lägenhet fortfarande, går väl inge vidare.
Hade varit lättare om man hade haft ett jobb så att man hade lite mer pengar och röra sig med, de jag får nu räcker typ precis till en hyra och räkningar, och man vill ju gärna ha lite pengar över till mat och så oxå. 
Men de löser sig väl tids nog. :)


Är galet sugen på en till hund, typ modell Schäfer. 
Vet att jag skulle klara de nu, men de får vänta.
Nu ska jag bara fokusera å lägga tid på Diesel för de är han värd. <3
Just nu går hunden före allt i min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar