Blogg

fredag 3 juni 2011

3 juni 2011

Jag får inte in de i huvudet. :'(
Och när man säger "Jag önskar att de va vi och att allt va bra mellan oss nu" så får man 
"ja jag önskar inget hellre" till svar, så gör de ONT eftersom att han inte tror på oss och inte vill försöka igen.
Varför ger man bara upp om man fortfarande älskar personen? :'(

Allt känns rätt meningslöst nu, ingenting känns bra å jag kan inte äta som vanligt vilket har resulterat i att jag har gått ner 3-4 kg vilket inte alls är bra, ser ut som ett jävla benrangel. 
Och ändå kan jag inte äta, de går inte. 

Och när jag är själv så kommer ångesten och hälsar på.
Jag vill inte de här!

Jag ÄLSKAR DIG Johan Pettersson <3

1 kommentar:

  1. Hej :) Haha..
    Ja, absolut var det bra och det var ganska mycket folk faktist :) synd att du inte åkte dit.
    Hur är allt? hoppas allt löser sig mellan dig & Johan. Kram!

    SvaraRadera