Blogg

fredag 8 april 2011

8 april 2011

Idag har jag ridit på William (Ellens häst)
Gud jag har kommit på mig själv att jag sitter å ler när ja tänker på de. 
Haha att en sån sak kan få en på så bra humör är sjukt.


Jag tycker att de gick rätt bra för å vara jag. :P
Galopperade till och med, inte illa.
Har ju varit lite små skraj för de sen jag ramlade av, började precis komma över de när Babsan bestämde sig för å dra iväg med mig så då blev ja skraj igen..
 Haha ja jag är väl kanske lite feg men men nu går de ju åt rätt håll iallafall, börjar tycka att de är kul igen. :)

Nu är de väl mer eller mindre bestämt att jag ska rida William 1 gång i veckan inför Ellen, 
så kanske jag kan lära mig nått. :)
Ska sanningen fram så längtar jag redan nu till nästa gång. :)

1 kommentar:

  1. det är kul att ha nånting att längta till :) fin bild :)

    SvaraRadera